Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου 2019

ΤΟ ΑΔΙΚΟΝ ΟΥΚ ΕΥΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ (!)

ΤΟ ΑΔΙΚΟΝ  ΟΥΚ ΕΥΛΟΓΕΙΤΑΙ  
ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ (!)

ΌΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ
ΘΑ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΏΝΕΙ,

ΌΠΟΥ ΚΙ`ΑΝ ΚΟΙΤΑΣ
ΘΑ ΣΕ ΣΤΡΑΒΩΝΕΙ,

ΌΠΟΥ ΚΙ` ΑΝ ΓΥΡΝΑΣ
ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ,

ΌΠΟΥ ΚΙ`ΑΝ ΓΕΡΝΑΣ
ΘΑ ΣΕ ΣΤΑΥΡΩΝΕΙ + + +    

Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2019

Tα Kόμπλεξ EπηρεάZουν τη Zωή μας (?)


Tα Kόμπλεξ  EπηρεάZουν τη Zωή  μας (?)
Κόμπλεξ είναι η OΡOΛOΓIA  που χρησιμοποιείται για την λέξη “Σύμπλεγμα”.
Χρησιμοποιείται προκειμένου να Χαρακτηρίσουμε την Εμμονή ενός Ατόμου με κάποια Σωματική Ατέλεια ή κάποιο Χαρακτηριστικό του.
Πρόκειται για Σύμπλεγμα Συνειρμών ή Παρορμήσεων που Συνδέονται Ασυνείδητα από το Άτομο μ’ ένα Συγκεκριμένο Θέμα και κατ’ επέκταση Επηρεάζουν τη Συμπεριφορά του. Ο Όρος χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Ψυχολόγο Karl Jung, μαθητή του Freud.
Τα άτομα που έχουν κόμπλεξ πιστεύουν πως η ζωή τους θα ήταν διαφορετική αν δεν είχα το συγκεκριμένο ελάττωμα. Για παράδειγμα, «αν είχαν άλλη μύτη, δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα» ή «δεν έχω ερωτική ζωή επειδή είμαι άσχημη». Δεν πιστεύουν τους άλλους όταν τους λένε ότι είναι ιδέα τους.
Περνούν άπειρες ώρες μπροστά στον καθρέφτη προσπαθώντας να καλύψουν το υποτιθέμενο ελάττωμά τους. Η αυτοεκτίμησή τους,  είναι εύθραυστη και νιώθουν, συχνά, «Αίσθημα Κατωτερότητας». Τα άτομα που έχουν κάποιο κόμπλεξ ταυτόχρονα διακρίνονται από μια βαθιά Αίσθηση του Ανικανοποίητου με τον ίδιο τους τον εαυτό. Αισθάνονται ότι δεν είναι τέλειοι, ότι μειονεκτούν και είναι κατώτεροι από τους άλλους.
Καθημερινά, περνούν μια ιδιαίτερα ψυχοφθόρα εμπειρία καθώς μπαίνουν στην διαδικασία της σύγκρισης προκειμένου να αποδείξουν στον εαυτό τους πόσο κατώτεροι είναι. Συνήθως, θέτουν υψηλούς στόχους ώστε να μην καταφέρνουν να τους πετύχουν και έτσι να Επιβεβαιωθούν.
Μια τέτοια στάση Ζωής, όμως, δεν αφήνει πολλά περιθώρια στο άτομο αυτό να διαπιστώσει και να χαρεί τα προτερήματά του, ενώ παράλληλα του στερεί την ευχαρίστηση των κοινωνικών συναναστροφών.
Τα άτομα που διακατέχονται από κάποιο Κόμπλεξ δεν μπορούν να καταλάβουν πως κανένας δεν είναι τέλειος. Αυτό όμως δεν χρειάζεται να σταθεί εμπόδιο στην ευτυχία και την ικανοποίηση της ζωής κάποιου.
Το ότι Δεν υπάρχει Τελειότητα,  Σημαίνει πως Υπάρχει Ευκαιρία για σΣυνεχή Βελτίωση.
Τις περιπτώσεις σοβαρών κόμπλεξ οι ειδικοί ψυχικής υγείας τις ονομάζουν «Νευρώσεις Παραμόρφωσης», Ψυχοπαθολογικές Φοβίες για Φανταστικές Παραμορφώσεις, με Συμπτώματα όμως απολύτως Αληθινά.
Οι περιπτώσεις αυτές ανήκουν στην κατηγορία των «Μανιοκαταθλιπτικών Συμπτωμάτων» και Αποδυναμώνουν τον Ψυχισμό του Ανθρώπου.
Τα πιο συνηθισμένα Κόμπλεξ είναι:
Κόμπλεξ Ανωτερότητας: Πολλοί άνθρωποι δίνουν στους γύρω τους με κάθε τρόπο την εικόνα της ατομικής τους ανωτερότητας και προσπαθούν μέσα από συνεχόμενες συγκρίσεις να αποδείξουν ότι είναι «οι καλύτεροι, δυνατότεροι, ή οι πλουσιότεροι». Οι άνθρωποι αυτοί ξεκινούν τις κοινωνικές τους συναναστροφές προσπαθώντας να αποδείξουν ότι είναι ανώτεροι από τους υπόλοιπους και να δείξουν με κάθε τρόπο στους άλλους ότι είναι κατώτεροι.
Γιατί όμως επιλέγει κανείς μια τέτοια στάση ζωής; Στην πραγματικότητα, αυτοί οι άνθρωποι αισθάνονται ακριβώς αντίθετα από αυτό που δείχνουν. Κυρίως, διακατέχονται από το αίσθημα μειονεξίας και κατωτερότητας.
Κόμπλεξ Κατωτερότητας: Είναι η έντονη αίσθηση προσωπικής ανεπάρκειας ή η τάση να μειώνει κανείς τον εαυτό του. Η αίσθηση ανεπάρκειας προκαλείται από τη σύγκρουση ανάμεσα στο να θέλει να είναι κανείς αρεστός και να τον προσέχουν οι άλλοι και στο φόβο του μήπως τον απορρίψουν και τον ταπεινώσουν. Το άτομο με κόμπλεξ κατωτερότητας βρίσκεται ανάμεσα σε αυτούς τους δύο πόλους: αντιπάθεια για τον εαυτό του ή τους άλλους.
Τα άτομα με κόμπλεξ κατωτερότητας τείνουν να γίνονται ιδιαίτερα επιθετικά προς τους άλλους, προκειμένου να αισθανθούν καλύτερα.
Κόμπλεξ με την Εξωτερική Εμφάνιση και ιδιαίτερα με το Βάρος:
Πολλά άτομα βασανίζονται από μια Ασθηση Κατωτερότητας και μειονεξίας που σχετίζεται με την εξωτερική τους εμφάνιση, και κυρίως με τα κιλά τους. Είναι φυσικό μερικές φορές να διαμαρτύρεται κάποιος ότι δεν του αρέσει που πάχυνε, ή να κρίνει ότι χρειάζεται να «σφίξει» στο γυμναστήριο, ωστόσο η σκέψη αυτή είναι παροδική και δεν του καθορίζει τη ζωή. Τα άτομα με κόμπλεξ για την εξωτερική τους εμφάνιση, περνούν όλη την μέρα τους μπροστά στο καθρέφτη και δεν μπορούν να συμφιλιωθούν με την εικόνα τους.
Μπορεί κάποιος να ξεπεράσει το κόμπλεξ του (;)
Τα Κόμπλεξ Μπορούν να Ξεπεραστούν Μόνο με την βοήθεια Ειδικού.
Στην ουσία, ο Θεραπευτής  βοηθάει το άτομο να αντικρίσει κατάματα τον εαυτό του, να αντιληφθεί και να αξιολογήσει τα προτερήματα και τα ελαττώματά του. Το άτομο προσπαθεί να ξαναβρεί την αυτοπεποίθηση του και να βελτιώσει την εικόνα του εαυτού του, στα δικά του μάτια.
Είναι μια Διαδικασία ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ που θέλει 
Συνεχή Δουλειά και Άριστη Συνεργασία και από ΤΑ ΔΥΟ (2) ΜΕΡΗ.

Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2019

- 25 Strange Phobias, You May Not Know You Have, B-U-T, YOU DO (!)






When was the last time you felt Terrified?
-Maybe you were walking in the dark and heard a strange noise right behind you. 

We All Fear Something.
 Our hearts start beating like crazy, we sweat and tremble, run out of breath and sometimes even have a full-blown panic attack. Hit “thumbs up” if you are afraid of something. It is okay to admit it. Here's a list of 25 bizarre and unique phobias you won’t believe exist.

TIMESTAMPS
Acrybophobia 1:03
Hexakosioihexekontahexaphobia 1:46
Hippopotomonstrosesquipedaliophobia 3:09
Gnosophobia 4:49
Hydrosophobia 5:31
Dextrophobia 6:00
Dorophobia 6:40
Koumpounophobia 7:15
Lachanophobia 8:27
Nephophobia 8:55
Omphalophobia 9:31
Ombrophobia 10:13
Pentheraphobia 11:05
Pogonophobia 11:48
Papathophobia 12:22
Trypophobia 12:50
Chairophobia 13:30
Chronophobia 13:55
Philophobia 14:43
Deipnophobia 15:14
Punctumophobia 15:59
Reterophobia 16:16
Emojiphobia 16:35
Selfiephobia 16:51
Ignorophobia 17:08

SUMMARY
- Acrybophobia is the fear of not being able to understand what you're reading at the moment.
- Those who fear number 666, “The number of the Beast” have hexakosioihexekontahexaphobia.
- Hippopotomonstrosesquipedaliophobia is the fear of long words.
- Gnosophobia is the fear of knowledge (gnosis means “knowledge” in Greek). It is also known as Epistemophobia.
- Hydrosophobia is a fear of sweating and catching a cold or a fear of becoming a source of unpleasant odor.
- Dextrophobia is the fear of objects at the ride side of the body.
- The holiday season must be a real nightmare for those who experience dorophobia.
- People suffering from Koumpounophobia try to avoid clothes with buttons.
- Lachanophobia is the fear of vegetables.
- Instagram with all its #nofilter sky pictures is a scary place for those who have nephophobia.
- Omphalophobia is the fear of belly buttons.
- Ombrophobia is the fear of rain.
- Pentheraphobia is the fear of mother-in-law.
- Pogonophobia is the fear of beards.
- Papathophobia is the fear of the Pope or “papas” in Ancient Greek as it stands in the name.
- Trypophobia is the fear of clusters of holes.
- Chairophobia (from Greek chairo meaning “to be pleased, joyful”) is the fear of laughing in an inappropriate environment, for example, at a funeral.
- Chronophobia is the fear of time.
- People with philophobia avoid falling in love or having a relationship.
- Deipnophobia is the fear of dinner parties.
- Punctumophobia is a fear of getting a message with a dot at the end.
- Reterophobia is the fear of making a mistake in a word or not noticing an auto-correct.
- Emojiphobia is a fear of being misunderstood using emoticons or stickers.
- Selfiephobia is the fear of bad selfies.
- Ignorophobia is a fear that the message was viewed, but not responded to.

Is there a way to get over any of these phobias? Popular treatment methods are all kinds of therapy, controlled breathing, and visualization. 
Remember it is much easier to handle any concern if you fully understand why and what exactly concerns you most of all.

Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2019

Use your Brain

ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ... ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ (!)


       ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΑΣ,            
ΓΙΑΤΙ  ΚΑΝΕΙΣ  ΑΛΛΟΣ, 
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΣΑΣ



... ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ  ΤΙΣ  ΑΛΛΑΓΕΣ 

Just   Remember : 

WE ARE YOUR CHANCE TO CHANGE (!)



Ask  Chris  at : 
                               www.RealLifeCoaching.gr
       Channeling “Real  and  Perceived”.
Επιμόρφωση - Καθοδήγηση - Προπόνηση
της Ψυχής, της Νόησης και του Πνεύματος.

Τετάρτη, 15 Μαΐου 2019

ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΑΣ, Α-Λ-Λ-Α : ΣΩΣΤΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ . . .


                   ΝΑ  ΑΓΑΠΑΤΕ  ΤΟΝ  ΕΑΥΤΟΝ  ΣΑΣ,
  Α-Λ-Λ-Α :  
ΣΩΣΤΑ,  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ, ΧΩΡΙΣ 
ΝΑ  ΦΟΒΑΣΤΕ  ΤΙΣ  ΑΛΛΑΓΕΣ  (!)

 ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ
ΑΛΛΟΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΣΑΣ (!)

Just   Remember : 
WE ARE YOUR CHANCE TO CHANGE (!)


Ask  Chris  at : 
 www.RealLifeCoaching.gr
       Channeling “Real  and  Perceived”.
Επιμόρφωση - Καθοδήγηση - Προπόνηση
της Ψυχής, της Νόησης και του Πνεύματος.